Să ne urcăm în mașina timpului, să reglăm ceasul la o lună de acum încolo și să ne imaginăm că tocmai v-ați vândut proprietatea.
Sunteți mulțumit 110% de rezultat, iar procesul în general a fost o experiență imobiliară excelentă.
Ați obținut un preț de top al pieței, în condițiile pe care le-ați dorit, fără să petreceți luni întregi pe piață.
Momentul este perfect, vă permite să faceți următoarea achiziție imobiliară și a rămas și ceva în plus.
Agentul dvs. v-a ținut la curent cu ofertele, feedback-ul cumpărătorilor și numărul de vizualizări pe care le-a primit proprietatea dvs. pe principalele portaluri imobiliare.
Niciodată nu ați fost lăsat să vă întrebați ce se întâmplă cu vânzarea și simțiți că ați fost bine reprezentat pe tot parcursul întregului proces de vânzare.
Privind în urmă, nu există nimic ce ați schimba.
Vi se pare că acesta este scenariul perfect?
Realitatea nefericită este că majoritatea vânzătorilor ar schimba o serie de lucruri dacă ar face-o din nou.
Mulți vânzători consideră că există lucruri care, făcute în mod diferit, ar fi produs un rezultat mult mai bun.
În calitate de vânzător, aveți cu adevărat o singură șansă de a "lovi" piața.
Vânzarea unei proprietăți la un preț de top este relativ simplă dacă sunt respectate regulile esențiale.
Dar acest lucru nu se întâmplă întotdeauna.
Poate că ați observat cum unele proprietăți stau pe piață timp de mai multe luni și se vând la un preț mai mic decât cel la care vă așteptați, în timp ce altele se vând în câteva săptămâni la un preț de piață foarte bun.
Rezultatele excelente nu apar din întâmplare.
Ele sunt create de vânzătorii care lucrează cu agentul lor pentru a prezenta proprietatea pe piață în cel mai bun mod posibil, pentru a maximiza impactul marketingului, atragerea de cumpărători de calitate și negocierea unui rezultat de top.
Vă voi ghida prin cei 5 factori principali de influență a prețului, astfel încât să știți exact ce este necesar și să puteți privi înapoi cu satisfacție, știind că ați făcut tot ce v-a stat în putere pentru a obține cel mai bun rezultat posibil.
Dar înainte de asta, să identificăm una dintre problemele cheie în vânzarea de bunuri imobiliare pe care mulți vânzători o ignoră.
Nu există un preț de vânzare recomandat.
Unul dintre motivele pentru care iubesc atât de mult imobiliarele (și îmi place să le vând) este pentru că nu există un preț de vânzare cu amănuntul specific sau recomandat.
Acest lucru îmi permite să îmi folosesc abilitățile și experiența pentru a-i ajuta pe vânzătorii mei să obțină un rezultat mai bun. Mai simplu spus, misiunea noastră comună este de a influența prețul de vânzare folosind toate resursele disponibile și urmând strategii dovedite.
Înțelegerea modului în care sunt evaluate bunurile imobiliare este esențială pentru a manipula rezultatul final.
Lăsați-mă să vă explic:
Când te uiți în jur, aproape fiecare lucru fizic pe care îl poți vedea a fost cumpărat la un preț recomandat de vânzare cu amănuntul. Bine, s-ar putea să fi fost la reducere sau să fi făcut o afacere bună, dar tot a existat un preț de vânzare la început.
Nu la fel se întâmplă cu proprietățile.
Imobiliarele au câteva caracteristici unice care permit vânzătorului să influențeze prețul de vânzare, dacă știe ce să facă.
În primul rând, nu există un preț fix.
Valorile imobiliare trăiesc într-un mediu de piață liberă, deoarece cumpărătorii au posibilitatea de a alege ce să cumpere. Acesta este locul în care regulile cererii și ofertei intră în joc.
În mod evident, dacă cumpărătorii au mai multe opțiuni, prețurile vor fi, de obicei, mai mici. În cazul în care sunt mai puține case disponibile pentru vânzare, prețurile vor fi mai mari.
În al doilea rând, cumpărarea unei proprietăți rezidențiale este aproape întotdeauna o decizie emoțională.
Fiecare cumpărător va fi influențat de confortul, aspectul și caracteristicile stilului de viață pe care le poate oferi o locuință.
Puterea emoțiilor este, de obicei, forța motrice din spatele unei achiziții la un preț de vânzare mai mare decât cel așteptat, iar din perspectiva marketingului, cu cât devine mai emoțional un cumpărător, cu atât mai bine.
Rezultate excelente apar de obicei atunci când doi sau mai mulți cumpărători sunt forțați să concureze la preț, pentru a câștiga proprietatea.
Un agent priceput în negocierea cu mai mulți cumpărători știe cum să gestioneze procesul pentru a se asigura că fiecare cumpărător "licitează" până la limita sa.
În al treilea rând, vânzătorii care știu cum să maximizeze atractivitatea proprietății se vor descurca întotdeauna mai bine decât vânzătorii care nu știu.
Obținerea unei formule corecte
Strategia celor 5 factori de influență a prețului este o strategie de succes dovedită, pentru a maximiza rezultatul vânzărilor.
O prăjitură nu va crește dacă folosiți făina greșită și o coaceți pentru un timp nepotrivit la o temperatură nepotrivită.
Formula de succes pentru vânzarea de proprietăți nu este cu mult diferită.
Există 5 factori cheie care influențează prețul și care vor afecta direct prețul de vânzare și experiența generală în domeniul imobiliar:
- Prezentarea
- Marketingul
- Managementul cumpărătorului
- Piața
- Agentul imobiliar
Urmăresc îndeaproape marketingul și vânzarea proprietăților și sunt în mod constant uimită de numărul de vânzători și agenți care ratează chiar și cele mai elementare oportunități de a îmbunătăți acești factori cheie.
Atunci când vânzătorul și agentul lucrează împreună pentru a face ca magia să se întâmple, o casă va atrage mai mulți cumpărători, se va vinde mai repede și pentru un preț mai mare.
- Prezentarea
Prezentarea este modul în care arată, se simte, miroase și chiar sună, o casă.
Prezentarea creează ambianța care generează o impresie pozitivă cumpărătorului.
Prezentarea va determina dacă un cumpărător decide să investească timpul și deranjul de a se uita la proprietatea dvs.
Prezentarea va influența puternic singurul lucru care face ca un cumpărător să ignore nivelurile de preț realiste și ceea ce fiecare vânzător caută în cele din urmă: Motivația emoțională!
Prezentarea va determina timpul pe care proprietatea dvs. îl va petrece pe piață.
Prezentarea este fundația pe care se construiește întreaga vânzare.
Proprietățile prost prezentate atrag mai puțini cumpărători, se vând mai greu și, în general, la un preț mai mic.
Oamenii mă întreabă uneori dacă merită să investească în amenajare pentru a spori atractivitatea unei proprietăți și la cât de mult se pot aștepta în schimb.
Răspunsurile sunt "Da" și "Este imposibil de spus".
Vestea bună este că multe idei de amenajare, care pot transforma total aspectul unei încăperi, pot fi realizate cu un buget mic.
De fapt, suma pe care decideți să o investiți în stimularea prețului de vânzare depinde în totalitate de dvs. Fiecare vânzător are buget și priorități diferite.
Decideți-vă asupra "listei de priorități" pentru amenajare.
Nu este neobișnuit ca vânzătorii să se simtă puțin confuzi și copleșiți atunci când își pregătesc proprietatea pentru vânzare.
Se începe cu câteva idei interesante care vor face ca o cameră să arate fantastic, apoi, cumva, ideile se transformă într-o listă monstruoasă de treburi "de făcut".
Așadar, iată ce fac eu când lucrez cu un vânzător pentru a-și pregăti proprietatea pentru vânzare:
Dacă suntem de acord că o casă are nevoie de lucrări de amenajare și există mai mult de câteva lucruri care trebuie făcute, atunci ne așezăm și scriem o listă.
Când lista este gata, ne uităm la fiecare element și îl clasificăm ca importanță de la 0 la 10, 0 fiind neimportant și 10 fiind esențial pentru a ne ajuta să atragem o mulțime de cumpărători grozavi.
După cum probabil vă puteți imagina, procesul de aici încolo este destul de simplu. Țintim sarcinile cărora le-am acordat un punctaj de 10 ca fiind sarcinile noastre prioritare și apoi trecem la 9 și așa mai departe.
Mulți vânzători își asumă prea multe sarcini, ceea ce poate deveni un dezastru.
Cel mai bun mod de a evita acest lucru este să vă întocmiți o listă de priorități și apoi să vă concentrați pe sarcina numărul 1 înainte de a trece la numărul 2.
Atunci când ai un plan, lucrurile se realizează.
Dacă vindeți o proprietate care are nevoie de multă muncă, atunci există o limită de la care este mai bine să nu faceți nimic.
Există un segment puternic de cumpărători care ar prefera oportunitatea de a plăti mai puțin pentru o proprietate și a-și face propriile îmbunătățiri.
Cât de mult ar trebui să cheltuiți pentru amenajare?
Uneori, există lucruri care pur și simplu trebuie făcute.
Să spunem că vindeți o casă cu defecte structurale grave. Dacă e posibil, este mult mai bine să rezolvați aceste probleme înainte de a începe marketingul.
În caz contrar, există toate șansele ca locuința dvs. să "pice la examenul fizic" atunci când cumpărătorul aduce un “expert” în construcții. În fapt, acești “experți” se vor uita adesea până când vor găsi ceva în neregulă cu proprietatea, așa că este mai bine să evitați dezamăgirea cauzată de o respingere mai târziu, acționând acum.
Nu există o formulă pentru a decide cât ar trebui să se cheltuiască pentru o proprietate pentru a o pregăti pentru vânzare.
Regula mea personală este de a cheltui până la 5% din valoarea aproximativă a proprietății, dacă este necesar.
După această sumă, vă îndreptați spre ape necunoscute.
- Marketingul
Cumpărătorii au de ales și inamicul este reprezentat de alte proprietăți similare de vânzare care concurează cu a dvs. pentru a atrage atenția cumpărătorilor.
Termenul “zile pe piață” definește timpul mediu necesar pentru ca o proprietate să se vândă de la momentul în care aceasta a ajuns pe piață.
Acest lucru este important deoarece istoria ne spune că o proprietate care stă pe piață prea mult timp se va vinde, în mod normal, la un preț mai mic decât cel așteptat.
Atunci când o proprietate ajunge pentru prima dată pe piață, cumpărătorii fierbinți, care sunt gata să semneze un contract și să plătească un avans, au radarul reglat pentru a detecta orice noi anunțuri apar pe piață și vizionarea acestora va deveni o prioritate.
Acest lucru devine și mai intens într-o piață a vânzătorilor, unde există mai mulți cumpărători decât proprietăți de vânzare.
De fapt, întregul marketing se concentrează ca proprietățile noi să fie remarcate de cât mai mulți cumpărători, cât mai repede posibil.
O proprietate nouă, proaspăt apărută pe piață, este o veste importantă pentru cumpărătorii care caută în acel interval de preț.
Există o serie de modalități prin care un cumpărător interesat va afla de o nouă proprietate de vânzare.
Permiteți-mi să vă explic fiecare dintre ele, astfel încât să știți ce se întâmplă atunci când ieșiți pe piață.
- Principalele portaluri imobiliare. Este posibil să știți cum funcționează, oricine își poate crea un cont, introduce criteriile de cumpărare, iar portalul imobiliar îi va trimite o alertă atunci când apare o proprietate care se potrivește cu specificul lor.
- Majoritatea cumpărătorilor de astăzi își încep căutările online. Așadar, chiar dacă nu au configurat o alertă pe un portal imobiliar, căutarea lor va găsi rapid o nouă proprietate de vânzare.
- Cumpărătorii serioși vor "urmări" de obicei o zonă, pentru a vedea dacă există anunțuri noi.
- Deoarece sunt mereu în legătură și înregistrez nevoile specifice ale cumpărătorilor, softul meu imobiliar îmi permite să creez o "potrivire a cumpărătorilor" pentru a ținti potențialii cumpărători pe care i-am înregistrat în sistem. Apoi îi contactez prin e-mail și apeluri telefonice pentru a stabili o oră de vizionare sau a oferi mai multe informații.
- Adesea, cumpărătorii vor afla despre o nouă ofertă de vânzare atunci când un prieten, un coleg de serviciu sau o rudă le spune despre ea. Acest marketing secundar este foarte valoros.
- În multe zone, ziarele și revistele încă joacă un rol important în promovarea anunțurilor. Deși anunțul nu apare instantaneu, ca în marketingul online, presa scrisă va mai rămâne în preajma un timp.
Decideți asupra mixului de marketing
Atunci când construiesc campania de marketing, trebuie să obțin "mixul" corect pentru a avea cele mai mari șanse ca noua mea listare să ajungă în fața a cât mai multor ochi posibil.
Fără a dezvălui toate secretele mele comerciale, îmi place să încep cu o fotografie care să rezume listarea, apoi să o susțin cu alte imagini care să ajute cumpărătorul să aprecieze beneficiile și caracteristicile pe care le oferă proprietatea.
Folosesc informațiile din feedback-ul cumpărătorilor mei pentru a decide unde trebuie să îmi concentrez eforturile de marketing.
Evident, marketingul online prin intermediul principalelor portaluri imobiliare și a propriului nostru site web este întotdeauna bun pentru o publicitate intensă, așa că acesta are prioritate.
Organizarea open house
Mulți oameni cred că a organiza open house este doar o modalitate convenabilă pentru agent de a scuti din vizionările individuale.
În timp ce este greu de negat eficiența stabilirii unui singur interval orar, astfel încât toți cumpărătorii să poată vedea o proprietate deodată, există un alt motiv mai important pentru open house:
Dorim ca mai mulți cumpărători să viziteze o casă în același timp.
Mesajul pentru fiecare cumpărător este că proprietatea este atractivă pentru mai multe persoane.
Cu toții ne dorim să deținem ceva ce altcineva își dorește.
Adevărul este că, la open house, cumpărătorii observă alți cumpărători. Ei vor auzi adesea comentarii făcute și cu siguranță își vor da seama de limbajul corpului.
Stabilirea prețului proprietății pentru o vânzare de succes
Firește, fiecare vânzător vrea să se asigure că vinde la cel mai mare preț posibil, în timp ce fiecare cumpărător vrea să se asigure că (în opinia lor) nu plătește prea mult.
Gestionarea așteptărilor cumpărătorilor și educarea acestora prin intermediul marketingului este unul dintre factorii cheie care influențează prețul.
În mod evident, trebuie să existe o discuție calificată și informată în jurul prețului între vânzător și agent, dar eu cred că rolul principal al agentului este de a ajuta vânzătorul să analizeze un interval de vânzare probabil și apoi să lanseze pe piață proprietatea.
Un cumpărător serios este aproape sigur la curent cu vânzările recente de proprietăți similare.
Este posibil să fi fost chiar ofertantul care a pierdut competiția la una sau mai multe proprietăți.
Am vorbit deja despre faptul că în imobiliare nu se poate vorbi despre un preț recomandat de vânzare, ceea ce poate face adesea ca alegerea unei cifre inițiale să fie o provocare.
Toate indiciile și analizele amănunțite ale unor proprietăți comparabile vândute pot indica un anumit preț, dar nu înseamnă că o proprietate nu se poate vinde cu mult mai mult.
Una dintre cele mai mari satisfacții personale pe care le pot experimenta este să lucrez cu un vânzător pentru a construi o campanie de marketing care ne permite să obținem un preț de vânzare substanțial mai mare decât am crezut cu toții inițial.
- Managementul cumpărătorilor
Nu putem face o vânzare fără un cumpărător. Prin urmare, gestionarea cumpărătorilor este esențială pentru succesul proiectului și un factor cheie de influențare a prețului.
Atunci când vine vorba de a se despărți de sume mari de bani, cumpărătorii au un al șaselea simț.
De asemenea, aceștia caută dovezi care să susțină prețul cerut de vânzător, caută să se convingă cu privire la cât de mult valorează casa dvs. sau, poate mai precis, cât valorează pentru ei.
Manipularea cumpărătorilor poate fi dificilă, deoarece este o relație care debutează adesea cu un start rece. În cazul în care nu există o istorie între agent și cumpărător, nu există încredere.
Din punctul de vedere al unui agent de vânzări, construirea unei relații și a autorității cu un cumpărător va ajuta procesul în numeroase moduri.
Tuturor ne place să cumpărăm ceva de la o persoană pe care o apreciem și acest lucru este deosebit de important atunci când vine vorba de obiecte de mare valoare, cum ar fi bunurile imobiliare.
V-ați aflat vreodată într-o situație de cumpărare în care nu v-ați înțeles cu vânzătorul? Nu prea puteți să vă exprimați de ce, dar ceva nu era în regulă și v-ați simțit inconfortabil.
De fapt, este foarte posibil ca disconfortul dvs. să fi împiedicat finalizarea achiziției.
În mod firesc, un cumpărător va fi precaut și prudent. De multe ori, acesta va fi reticent în a dezvălui multe informații până când nu pot stabili baza unei relații de încredere cu agentul.
În mod obișnuit, cumpărătorii vin pe piață pentru o perioadă de timp și trec printr-o perioadă de cercetare cu opțiunile lor de cumpărare, inclusiv locația care îi interesează cel mai mult și tipul de proprietate care se potrivește cel mai bine nevoilor lor.
Un agent calificat va ghida cumpărătorul prin proces și adesea îl va ajuta să abordeze aspectele financiare, cum ar fi punerea lor în legătură cu o bancă sau cu un broker de credite ipotecare, dacă nu au unul.
Uneori, un cumpărător va apărea "din senin" și va cumpăra rapid o proprietate, dar acest lucru nu întâmplă foarte des.
Pregătirea unui cumpărător pentru a face o ofertă
Atunci când un cumpărător începe să fie interesat de o proprietate, acesta începe să calculeze potențiala valoare a ofertei. În acest moment, vor exista și alte considerente. De exemplu: ce bunuri mobile sunt incluse în vânzare, termenul de eliberare, lucrări necesare, etc.
Bineînțeles, fiecare situație este diferită și, pe scurt, acestea sunt puncte importante de negociere.
Pentru mine, procesul de vânzare constă în crearea celui mai bun mediu pentru ca un cumpărător să cumpere.
Acest lucru înseamnă, de obicei, una sau mai multe vizionari la proprietate și răspunsul la întrebări specifice ale cumpărătorului pentru a deschide calea pentru ca acesta să facă o ofertă.
Aspecte esențiale după ce "s-a bătut palma"
Gestionarea unui contract de vânzare de bunuri imobiliare nu se oprește după ce cumpărătorul și vânzătorul au semnat un antecontract.
În mod natural, fiecare situație de vânzare va fi diferită, dar gestionarea contractului până la finalizarea cu succes a acestuia este de o importanță critică.
De exemplu, contractul poate fi condiționat de îndeplinirea unor condiții specifice proprietății.
Să spunem, de exemplu, că vânzătorul și cumpărătorul sunt de acord asupra unui preț, dar cumpărătorul vrea să se asigure că nu există probleme "ascunse" cu proprietatea înainte de a se angaja pe deplin în achiziție.
Atunci, cumpărătorul va angaja un expert în construcții care să vină și să petreacă o oră sau două examinând proprietatea.
Acesta se va uita sub casă (dacă este posibil), în tavan și pe acoperiș. Se va uita la circuitele electrice, la încălzire, la răcire și pardoseală, astfel încât să poată oferi cumpărătorului un raport precis cu privire la sănătatea generală a structurii.
Uneori, în special în cazul unei proprietăți mai vechi, un inspector fără experiență va alarma cumpărătorul la orice constatare negativă descoperă.
Acesta este cazul în care un agent cu experiență poate, în liniște și metodic, ajuta cumpărătorul să înțeleagă că multe case necesită întreținere din când în când, deoarece aceasta este pur și simplu natura proprietății.
Firește, un defect grav va determina în mod normal cumpărătorul fie să anuleze achiziția, fie să solicite o ajustare a prețului de vânzare pentru a ține cont de costul eventualelor lucrări de reparații.
Vânzătorul are apoi dreptul de a decide dacă este de acord sau poate prefera să meargă mai departe și să găsească un alt cumpărător.
Remușcările cumpărătorului
Există o situație care apare uneori și care este cunoscută în lumea comerțului sub numele de "remușcarea cumpărătorului".
Este situația în care un cumpărător se poate răzgândi cu privire la achiziția sa, după ce a plătit un avans.
Acest lucru se poate întâmpla din mai multe motive și nu se bazează întotdeauna pe logică.
Cumpărătorul poate simți pur și simplu că și-a luat un angajament pe care nu ar fi trebuit să îl facă și devine stresat și anxios în legătură cu acest lucru.
Când e vorba despre un cumpărător de bunuri imobiliare, anxietatea poate fi sporită din cauza sumei de bani implicate.
Firește, majoritatea cumpărătorilor nu experimentează remușcări după cumpărare, dar este o problemă pentru cei care o fac. Acesta este motivul pentru care, de obicei, fac o avertizare, dacă cred că este justificată.
Modul în care un cumpărător este tratat după ce a dat un avans, joacă un rol important în păstrarea vânzării.
- Piața
Piața imobiliară este unul dintre cei 5 factori cheie de influență în determinarea prețului de vânzare și cel mai greu de influențat.
Pe o piață fierbinte, cumpărătorii înțeleg că vor trebui să își ridice limita de cumpărare pentru a putea cumpăra.
Pe o piață liniștită, tot ceea ce poate fi făcut pentru a îmbunătăți prezentarea locuinței dvs. merită timpul și deranjul.
Indiferent dacă piața este fierbinte sau nu, făcând tot posibilul pentru a vă prezenta proprietatea în fața cumpărătorilor în cel mai bun mod posibil, va da roade.
Așa cum am menționat mai devreme, atunci când vindeți o proprietate, inamicii dvs. sunt ceilalți vânzători care au case similare de vânzare.
Internetul a făcut observarea concurenței oarecum mai ușoară, deoarece putem vedea în mod normal câte vizualizări are fiecare anunț de proprietate.
Fiecare piață imobiliară specifică are un timp mediu de "zile pe piață”. Acest lucru înseamnă că majoritatea anunțurilor imobiliare vor vinde, de obicei, în această fereastră.
Atunci când o proprietate are nevoie de mai mult timp decât în mod normal pentru a se vinde, trebuie să stabilim ce trebuie să se întâmple pentru a crește interesul cumpărătorilor.
Ultimul lucru de care avem nevoie este ca un anunț imobiliar grozav să se învechească.
- Agentul imobiliar
Mulți vânzători se întreabă ce anume face de fapt un profesionist în domeniul imobiliar și de ce ar avea nevoie de serviciile acestuia.
Un chirurg priceput repetă o operație similară în mod regulat. Niciodată nu există două proceduri exact la fel, dar ele sunt similare și experiența chirurgului este îmbunătățită de fiecare dată când un pacient intră sub cuțit. Dar, când lucrurile nu merg bine, doar chirurgul experimentat știe exact ce trebuie să facă. Există atât de multe variabile care vor determina succesul.
Un avocat al apărării este instruit să construiască apărarea pentru clientul lor, astfel încât să îl poată scăpa de condamnare. Din nou, nici un proces nu va fi vreodată exact la fel, dar un avocat cu experiență și abilitate în sala de judecată cunoaște factorii care vor influența șansele clientului lor de a obține o sentință de "nevinovat". Din nou, există atât de multe variabile care vor determina succesul.
Procedura de lucru a unui agent imobiliar este oarecum unică.
Bine, nu gestionăm operații de viață și de moarte și nici nu apărăm libertatea cuiva într-o instanță de judecată, dar suntem aproape în întregime responsabili pentru succesul vânzarii proprietății.
În multe cazuri, bunăstarea financiară, poate chiar viitorul, clientului nostru, va fi determinată de priceperea, experiența și talentul de a promova proprietatea și de a negocia cel mai mare preț de vânzare posibil.
Și, deși urmăm o procedură sau o formulă prestabilită care am dovedit-o că produce cel mai bun rezultat, fiecare vânzare este diferită. Fiecare proprietate este diferită, fiecare vânzător are nevoi diferite și fiecare cumpărător are propria agendă.
Evident, fiecare client vinde pentru un motiv anume. Așadar, încerc să îmi extind asistența și grija profesională pentru a-i ajuta să își realizeze rezultatul dorit și să le ofer cea mai bună soluție imobiliară.
Dacă reușesc, atunci clientul meu plătește un comision pentru servicii. Dacă nu reușesc, atunci mă retrag fără.
Spre deosebire de chirurg sau de avocat, care primesc compensații indiferent de rezultat, remunerația mea este în întregime în funcție de succes.
Aceasta este natura afacerii noastre și modul în care se desfășoară activitatea noastră.
Pentru mai multe informatii, contacteaza-ne!
Biroul nostru este specializat pentru a oferi proprietarilor servicii de asistenta imobiliara complete.
*Suntem de acord cu preluarea oricarui material din site cu conditia sa fie precizata sursa.